torsdag 16 januari 2014

Tisdag

Frukost: varm choklad och kortspel.

  Middag: TAPAS! Kyckling, grekisk sallad, grönmusslor, fläskkarré...

...ryggbiff, bröd och tzatziki!

Och öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar