Jag har bestämt mig för att dokumentera vad jag äter. Mest för att det är kul, jag älskar att äta och jag tycker om att ta kort på det jag äter -> matblogg! Kanske kommer det inspirera dig som inte vet vad du ska äta idag. Nu börjas det!
(Det kommer skrivas på både svenska & engelska!)
Hoppas det smakar,
Madde
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar